And the winner is...

Okej, röstningen var jämn. För jämn, faktiskt! Fem röster på vardera outfits, och jag kan ju inte ha tre vinnare... jag pratade med min kära vän Lina och hon fick vara gästjury, hon och jag har alltså tillsammans korat en vinnare (:


Helenas omdöme:
Matchning: 8/10
Unikt: 8/10
Trendigt: 9/10
Helhet: 8/10
Kommentar: Jag tycker att den här outfiten baserar på den gudomligt söta kjolen som lätt kan bli tantig, men Sandra gör outfiten trendig på ett unikt och mycket vågat sätt. Skulle inte ha något emot att sätta på mig denna klädsel!

Linas omdöme:
Matchning: 7/10
Unikt: 9/10
Trendigt: 8/10
Helhet: 8/10
Kommentar: Sandras outfit är mycket unik och vågad, vilket betyder ett stort plus! De rosa strumpbyxorna ger verkligen en färgklick samtidigt som den mysiga koftan klär ner oufiten lite. Ballt!


Helenas omdöme:
Matchning: 7/10
Unikt: 6/10
Trendigt: 9/10
Helhet: 8/10
Kommentar: Casual och ledig outfit, den stora och mysiga tröjan med fina detaljer passar bra till den något mer uppklädda kjolen. Ser bekvämt och snyggt ut!

Linas omdöme:
Matchning: 9/10
Unikt: 4/10
Trendigt: 8/10
Helhet: 7/10
Kommentar: Den här tjejen bevisar hur lätt det är att klä ner en outfit genom att bara lägga till någonting enkelt, som den här oversizade tröjan. Även skorna sköter sitt jobb ganska perfekt, men det ända som är felet är att en sådan här enkel outfit lätt blir för tråkig. Men vad gör det om hundra år? Stilrent och vackert!



Helenas omdöme:
Matchning: 8/10
Unikt: 8/10
Trendigt: 8/10
Helhet: 8/10
Kommentar: En åtta rakt igenom! Höstens stora huvudbonad är ju just hatten, något som Anna bär upp strålande. Svart och vitt blir nästan alltid en bra kombination, dessutom så tycker jag att skorna i outfiten är huur snygga som helst. Inspirerande!

Linas omdöme:
Matchning: 8
Unikt: 8
Trendigt: 9
Helhet: 7
Kommentar: Less is more är ett uttryck som den här tjejen framför med all glädje från mitt håll, trots allt är det ändå hatten som gör hela outfiten, men ouff så snygg den är! Dock skulle jag nog satsat på klockan och armbandet på samma hand, men det får gå då den här outfiten står i avundsjukans namn. Hett!

- - -

Och den slutgiltiga vinnaren är...

SANDRA!
Stort grattis, maila din adress så kommer mascaran på posten!

Tack till alla som deltog och röstade! /Helena, threelife.

Kommentarer
Postat av: Lotte

snyggt :)

2007-11-17 @ 04:12:00
URL: http://swea199.blogg.se
Postat av: viviol

ja håller helt med!

2007-11-17 @ 11:13:58
URL: http://viviol.blogg.se
Postat av: Anonym

skitsnyggt!

2007-11-17 @ 13:18:08
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Johanna

Älskar de knallrosa strumpbyxorna!

2007-11-17 @ 15:51:46
URL: http://joh.webblogg.se
Postat av: Anonym

ser knappt vad hon har på sig plus allt för somrigt

2007-11-17 @ 18:11:32
Postat av: Hanna

Länge sedan ni skrev, uppdatera! :)
Tycker att Anna hade snyggast outfit!

2007-11-18 @ 11:42:27
URL: http://HannaNaemiE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0