Aj aj..



Ska man ha såhär ont i fötterna efter tre dagar i Paris? Jag antar det... Fötterna är alldeles röda och känns svullna. Idag besöktes bland annat ett Picasso-muséeum och så blev det lite shopping. Imorgon åker vi hem, sorgligt men sant. Kommer hem imorgon efter midnatt, och dagen efter är det stallet direkt! Kommer att vara trött.

Anyway, dagens inköp på bilderna!
Bild ett: En storkofta som jag köpte i en stoor, billig affär. Den kostade ungefär 150;- Skorna köptes i en mkt mindre skoaffär, för endast 120;-. Billigt! Tänkte ha de här två plaggen kombinerat med färgade strumpbyxor (något som förresten verkar omöjligt att hitta här i Paris...)
Bild två: En halsduk som vi köpte till min far, men jag tycker inte att den är så pjåkig att använda själv. 100;- kostade den.
Bild tre: En bättre bild på skorna!

Nu ska vi ut och äta, tror att bild ett blir kvällens outfit... /Helena.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysig kofta :) vilket fynd!

2007-11-02 @ 21:32:51
URL: http://HannaNaemiE.blogg.se
Postat av: anchelica

ååååh feettt finast skor :)

2007-11-02 @ 21:58:47
Postat av: ida

snygg outfit :D!!

2007-11-03 @ 13:43:36
URL: http://raring.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0