Höstlovsveckans

260398-127

Jag ska försöka göra ett collage varje vecka med lite "must haves", vad som står högst upp på inköpslistan helt enkelt. Sen så vet vi ju dessutom att must haves tillslut förvandlas till wants, för drömma om plagg kan man ju alltid, men då måste plånboken bli bra mycket tjockare! Den här veckan, höstlovsveckan suktar jag på:

Långkofta från H&M: Har ju redan en långkofta från Acne, men den här från H&M's New Jersey är otroligt fin och materialet verkar vara jätteskönt.
Tee från Topshop: Jag har sagt det förut och säger det igen: tees med tryck är såå fint och går att matcha på såå många sätt! Typ såhär!
Gummistövlar från Viking: Idag öste regnet ner och jag blev blöt om fötterna när jag strosade runt i mina tygskor. Gummistövlar kan vara jättefult och jättesnyggt, oftast hamnar det nånstans mitt emellan. Men jag skulle gärna haft ett par i min skogarderob!
Nagellack från Essie: Mörka höstfärger har jag redan i nagellacksväg, men det saknas lite starkare och neonaktigare färger. Snyggt till en helsvart outfit!
Klocka från Citizen: Klockor är snyggt: och praktiskt! Halsbandsklockor (speciellt de från Marc Jacbos) har länge varit en favorit, men jag har börjat gilla armbandsklockor mer och mer... Helst ska de vara stora men diskreta!

/Helena

Kommentarer
Postat av: Lina

asså den där "långkoftan", jag har provat den och det är mer som en topp för matrialet är jättetunt och så sitter den inge bra heller, nej usch för sånt! men fin är den

2007-10-29 @ 21:52:45
URL: http://linasederholm.blogg.se
Postat av: Fanny

Super fina alltihopa!
Ha det bra.

2007-10-30 @ 10:29:35
URL: http://ddafo.blogg.se
Postat av: me

såna där stövlar har jag :)

2007-10-30 @ 12:03:03
URL: http://meblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0