SOLO's rouge

image195

Produkt:
SOLO Sweet blush
Pris: Gratis, present i förra numret av tidningen SOLO.
Hållbarhet: Trots att lystern försvinner allt mer under dagens gång, så håller den sig helt OK fram till sen eftermiddag.
Resultat: Ger ett väldigt önskevärt resultat! Mycket lätt att applicera, det blir jämnt och hamnar där man vill ha det. Rougen är ljus och lite svagt glittrig, och har en aning ton av rosa i sig, men inte för mycket. Ger en fräsch och uppiggande look, utan att själva rougen syns märkvärdigt.
Övrigt: Perfekt rouge till vardagen, gör att hyn ser fin och pigg ut! Nackdelen är att rouget kom i: ja just det, en tidning. Och var sönder i bitar. Inte så lyxigt!
Betyg: 4/5


Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Lägga mig tidigt för en gångs skull! /Helena.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha mitt rouge var helt och rent när det kom!

2007-11-08 @ 21:43:54
URL: http://linasederholm.blogg.se
Postat av: Annie

oj det såg INTE särskillt lyxigt ut, helt i bitar :P

2007-11-08 @ 21:49:27
URL: http://threelife.blogg.se
Postat av: Anonym

men det kanske bara va så på ditt, man ska inte förvänta lyx från ett rouge som är gratis från en tidning :P

2007-11-12 @ 19:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0