Inför Paris

260398-128

Imorgon förmiddag går planet till Paris, och jag måste packa. Packa? Vad ska jag ha med mig? Måste skriva en packlista. Jag har i alla fall funderat på vad jag ska shoppa i Paris, ungefär det här är vad jag är ute efter:

- En liten väska med lång axelrem. Evighetsprylar som man aldrig kan växa ur är bra att köpa!
- En sjal med blommor, ni vet en sånhär som är så populär. Jag drömde tillochmed om en sådan inatt, så gärna vill jag ha en!
- Unika plagg som bara går att hitta i just Paris, inga basplagg utan det ska vara roliga tröjor eller klänningar etc. Tänkte kolla en del på Second hand, skulle vara kul att se vad som finns på en fransk sådan!

Nej nu måste jag verkligen sätta igång med packningen, jag ska ju inte vara hemma ikväll. Tips på vad jag behöver ha med mig? I övrigt så får ni ha en trevlig dag! /Helena.

Kommentarer
Postat av: Annie

jag måste beställa en hel massa av dig :D
jag ska nog skriva en lista :D

2007-10-30 @ 14:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0