Konst

260398-105

Är nyss hemkommen från lite vänner, och ska bege mig iväg till stallet så fort som möjligt. Slänger ihop en snabb söndags-önskeoutfit, jag tycker den är så stilrent rörig, personligen skulle jag nog inte kunna bära upp den men jag vet många andra som skulle kunna göra det.

Klänning: Chloé - Jag kan inte riktigt sätta fingret på den här klänningen.. Konstnärlig, och faktiskt ganska tuff!
Skärp: Ellos - Låter hela outfiten speglas runt skärpet, en stark och intressant färgklick.
Kofta: Burberry Prorsum - Slappt uppknäppt och med händerna i fickorna för att skapa en mysigare söndagsstil.
Skor: Ellos - Lackpumps! Enligt mig är de snygga till nästan allt. Ellos budgetfavoriter i flera olika färger är fina.

Ha en fortsatt trevlig söndagseftermiddag! /Helena

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snyggiskofta

2007-10-21 @ 19:54:25
URL: http://HannaNaemiE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0